PROTESTANTSE GEMEENTE BERGEN
Protestantse Gemeente Bergen

Een warme community

Wij vormen een open netwerk van mensen met een religieuze belangstelling. De christelijke traditie en de Bijbel liggen ons na aan het hart.

In onze kerk is liefde het hoogste goed en gonst het van vertrouwen in de toekomst. Daarom vieren we het leven elke zondagochtend om 10.00 uur in de Ruïnekerk in Bergen. Wie dat wil meebeleven, is altijd van harte welkom!

Zondagmorgen om 10.00 uur ben je welkom in de eredienst! Voor persoonlijke verdieping, een ontmoeting met God en met elkaar. Elke viering heeft een eigen karakter, afhankelijk van de voorganger en de tijd van het jaar. Vaste onderdelen: moderne/klassieke muziek en het koppelen van Bijbelteksten met actualiteit of kunst. De kinderkerk organiseert bijna elke week een programma voor de jongste gasten. Na afloop: koffie, thee en een praatje!

Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Toegankelijke kerk

De Community is er voor iedereen. We verbinden door onze kerkdiensten, online, op locatie en voor kinderen toegankelijk te maken

Vieringen

Onze kerkdiensten zijn altijd live of later te zien, onder meer via  YouTube. Voor kinderen en tieners organiseren we tijdens de viering eigen activiteiten.

Bekende gezichten

Van dominee tot koster en van organist tot voorzitter van de kerkenraad: dit zijn de meest zichtbare mensen van onze kerkelijke community.

Kerk op locatie

In verzorgingshuis De Marke houden we elke maand een viering. Wil je iemand van de kerk spreken? Op verzoek komt een bezoekteamlid bij je langs.

Werkers en werkgroepen

Zoek je iemand van onze kerk? Hier vind je de contactpersonen van al onze werkgroepen, commissies en taakgroepen, en hoe je ze kunt bereiken.

Dit gebeurt er nu in de kerk

Lorem ipsum

Kerkbalans

Actie Kerkbalans gaat van start!

| Kerk | One Comment
Op zaterdag 13 januari wordt het startschot van Actie Kerkbalans gelost, onze jaarlijkse geldwervingsactie. Een belangrijke periode voor onze kerkgemeente/community.

Schrijf je in voor de Kerkbrief

Wil je onze kerkgemeente/community écht volgen? Abonneer je dan op de wekelijkse digitale kerkbrief. Ongeveer 8x per jaar krijg je ook de kerkbrief XL toegestuurd.

U gaat akkoord met het verwerken van uw persoonsgegevens zoals vastgelegd in ons privacybeleid.
KERKBRIEF ARCHIEF

Bekijk de meest recente kerkbrieven